Value-Added Selling, Fourth Edition: How to Sell More Profitably, Confidently, and Professionally by av Tom Reilly, Paul Reilly
Produktbeskrivelse
Den globale guiden som satte i gang verdiskapingsrevolusjonen – nå oppdatert for dagens marked! I salg er 'verdi' mer enn bare pris. Dyktige selgere skjønner dette og vet hva som skiller deres produkter fra konkurrentenes. I den første utgaven av "Value-Added Selling" tok bransjeguruen Tom Reilly opp det mest almindelige problemet for selgere: å overvinne kundens bekymringer om prising. Denne boka ble raskt en uunnværlig ressurs for verdiskapende salg. Siden den gang har både bransjen og verden for øvrig endret seg dramatisk. Teknologiske fremskritt, inkludert prissammenligningsapper og søkemotorer, gir forbrukerne mer informasjon enn noensinne, noe som gjør det vanskeligere å evaluere og selge produkter. I tillegg foretrekker millennials – som i dag utgjør den største andelen av arbeidsstyrken – ofte å gjøre ting annerledes enn tidligere generasjoner. Denne oppdaterte fjerde utgaven av Reillys klassiske guide undersøker de nyeste trendene og teknologiene som har påvirket salg, og gir leserne verktøyene til å selge mer lønnsomt, med større selvtillit og profesjonalitet. Uansett hvilken bransje du opererer i, er denne boken en verdifull ressurs for alle som ønsker å løfte salgsferdighetene sine til nye høyder.