Value First, Then Price

Value First, Then Price

Produktbeskrivelse

Verdibasert prising – å prissette et produkt eller en tjeneste i henhold til verdien den gir kunden fremfor kostnaden – er en av de mest effektive og lønnsomme prisingstrategiene. "Value First, Then Price" er en nyskapende samling som foreslår en kvantitativ metodikk for verdiprising, og tester denne metodikken gjennom en rekke virkelige industri- og B2B-caser. Boken tilbyr en moderne oversikt over beste praksis for hvordan ledende selskaper kvantifiserer og dokumenterer verdi til kundene. Ved å gjøre dette gir den studenter og forskere en metode for å trekke uvurderlige datadrevne konklusjoner, samtidig som den gir salgs- og markedssjefer de teoriene og beste praksisene de trenger for å kvantifisere verdien av sine produkter og tjenester til industri- og B2B-kunder. Den andre utgaven av denne høyt ansette teksten er oppdatert i tråd med dagens forskning og praksis, og inneholder tre nye kapitler som dekker nye casestudier og eksempler på beste praksis for kvantifisert verdi.

Prishistorikk

Lavest
608 KR
Høyest
633 KR
Gjennomsnitt
621 KR
Median
621 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Value First, Then Price
GTIN/EAN/ISBN 9781032012124
Kategorier Bøker