Verdibasert prising – å prissette et produkt eller en tjeneste i henhold til verdien den gir kunden fremfor kostnaden – er en av de mest effektive og lønnsomme prisingstrategiene. "Value First, Then Price" er en nyskapende samling som foreslår en kvantitativ metodikk for verdiprising, og tester denne metodikken gjennom en rekke virkelige industri- og B2B-caser. Boken tilbyr en moderne oversikt over beste praksis for hvordan ledende selskaper kvantifiserer og dokumenterer verdi til kundene. Ved å gjøre dette gir den studenter og forskere en metode for å trekke uvurderlige datadrevne konklusjoner, samtidig som den gir salgs- og markedssjefer de teoriene og beste praksisene de trenger for å kvantifisere verdien av sine produkter og tjenester til industri- og B2B-kunder. Den andre utgaven av denne høyt ansette teksten er oppdatert i tråd med dagens forskning og praksis, og inneholder tre nye kapitler som dekker nye casestudier og eksempler på beste praksis for kvantifisert verdi.