Value Proposition Design av Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, G Bernarda
Produktbeskrivelse
I boka 'Value Proposition Design' gir forfatterne av den internasjonale bestselgeren 'Business Model Generation' deg innsikten du trenger for å skape verdiforslag som kundene ikke kan motstå. Denne praktiske boken tar for seg den grunnleggende utfordringen enhver virksomhet står overfor — nemlig å utvikle produkter og tjenester som virkelig fanger kundenes interesse. Kombinert med en omfattende nettbasert ressurs, gir boken deg de prosessene og verktøyene du trenger for å lage produkter som selger. Med samme imponerende visuelle format som i deres tidligere verk, 'Business Model Generation', veileder denne oppfølgeren deg gjennom bruk av 'Value Proposition Canvas' for å designe, teste, utvikle og styre produkter og tjenester som faktisk møter kundenes behov. 'Value Proposition Design' er en uvurderlig ressurs for alle som har blitt frustrert over produktmøter preget av magefølelser og antakelser; den er også for deg som har sett hvordan en kostbar produktlansering har mislyktes på markedet. Boken gir deg verktøyene til å forstå mønstrene som kjennetegner sterke verdiforslag, nærme deg kundene bedre og unngå tidkrevende feiltrinn.