Visual Communication Design av Meredith (North Carolina State University USA) Davis, Jamer (Parsons New School of Design USA) Hunt

Visual Communication Design av Meredith (North Carolina State University USA) Davis, Jamer (Parsons New School of Design USA) Hunt

Produktbeskrivelse

Hvor kommer designprinsippene fra? Er de abstrakte 'regler' etablert av fagfolk, eller har de røtter i menneskelig erfaring? I våre daglige liv møter vi mange visuelle fenomener; hvordan bruker designere disse for å fange vår oppmerksomhet, styre vår atferd og skape engasjerende og minneverdige kommunikasjoner som skiller seg ut blant de tusenvis av budskapene vi konfronteres med hver dag? Dagens arbeid innen visuell kommunikasjon design flytter fokuset fra å kun designe objekter til å designe opplevelser; forme uttrykk som tar hensyn til kognitive og kulturelle innflytelser på tolkning. I lys av dette gir Meredith Davis og Jamer Hunt et nytt perspektiv på designprinsipper fra publikums og brukernes synspunkt. Kapitlene bryter ned våre interaksjoner med kommunikasjon som en sekvens av meningsfulle episoder, hver med relaterte visuelle konsepter som former den tolkende opplevelsen. Forklarende illustrasjoner og profesjonelle designeksempler støtter definisjonene av visuelle konsepter og gir leseren en grundig forståelse av emnet.

Prishistorikk

Lavest
379 KR
Høyest
429 KR
Gjennomsnitt
396 KR
Median
390 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Visual Communication Design av Meredith (North Carolina State University USA) Davis, Jamer (Parsons New School of Design USA) Hunt
GTIN/EAN/ISBN 9781474221573
Kategorier Bøker