Visual Merchandising, Third edition av Tony Morgan
Produktbeskrivelse
Denne boken fungerer som en utmerket introduksjon for studenter innen detaljhandel og tilbyr en brukervennlig referanseguide til alle aspekter av visuell merchandising. Den dekker både vindusutstillinger og interiørdesign i butikker. Gjennom eksempler fra et bredt spekter av butikker, fra store motebutikker til mindre utsalgssteder, gir boken praktiske råd om emnet, støttet av tips og triks fra erfarne visuelle merchandisere. Boken avslører hemmelighetene bak deres verktøysett og gir innsikt i bruk av manniker, den nyeste teknologien og hvordan man konstruerer og skaffer rekvisitter. Videre forklares psykologien bak shopping og kjøpsatferd. Den tredje utgaven inkluderer to nye casestudier, oppdaterte bilder og nytt materiale om digital og interaktiv visuell merchandising. Visuell merchandising presenteres gjennom fargefotografier, diagrammer av butikkoppsett og casestudier fra butikker, samt uvurderlig informasjon som en ordliste med begreper brukt i bransjen.