En spennende historie om høyflying eventyr og overlevelse! I begynnelsen av det tjueårhundre, etter å ha kjempet i den russo-japanske krigen, legger Saichi Sugimoto ut på en farefull ferd gjennom Hokkaidos villmark i jakten på en skjult gullskatt. Med kun en kryptisk kart og bistand fra en lokal Ainu-jente, må Saichi også konfrontere en rekke livsfarlige skurker, banditter og svindlere som er ute etter den samme skatten. Etter kaoset på Abashiri-fengselet reiser Asirpa, Shiraishi og Kiroranke mot Karafuto, uten å vite at Kiroranke har sviktet dem til fordel for sine egne ambisjoner. Den ville øya Karafuto, som ligger enda lenger nord enn Hokkaido, huser både japanske og russiske bosetninger. Asirpa står nå som den eneste som kan tyde kartet som er tegnet på de tatuerte hudene. Sugimoto, hardt skadet og tatt til fange av den 7. divisjon etter kampen, inngår en avtale med Tsurumi for å bli med. Jakten på Ainu-gullet flyttes til et nytt og strengt miljø!