Vulkan

International growth strategies for software companies

International growth strategies for software companies

Produktbeskrivelse

Boken "International growth strategies for software companies" fungerer som en lettfattelig guide for de som vurderer å begi seg ut på den utfordrende, men spennende reisen mot internasjonalisering. Den oppsummerer sentrale strategier, beslutninger og faktorer som påvirker disse beslutningene, samt kritiske suksessfaktorer for å bringe en programvarebedrift ut på det internasjonale markedet. Gjennom en kombinasjon av undersøkelser, intervjuer, vurdering av akademisk litteratur og forfatternes personlige erfaringer, gir boken et omfattende innblikk i dette temaet. Fokuset er spesifikt rettet mot programvarebedrifter, som skiller seg fra andre selskaper ved sin evne til å distribuere produkter gjennom ulike kanaler med begrensede ekstra kostnader for hver solgt enhet. Denne forskjellen gjør at prosessen med internasjonalisering kan variere mer og være mer fleksibel, men også mer usikker og potensielt tid- og ressurskrevende. Boken stiller viktige spørsmål som inviterer leseren til å utfordre sine egne tanker og strategier.

Prishistorikk

Lavest
245 KR
Høyest
256 KR
Gjennomsnitt
251 KR
Median
251 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Vulkan
Navn International growth strategies for software companies
GTIN/EAN/ISBN 9789163752919
Kategorier Bøker