W. W. Norton & Company

Thinking Like Your Editor: How to Write Great Serious Nonfiction and Get It Published

Thinking Like Your Editor: How to Write Great Serious Nonfiction and Get It Published

Produktbeskrivelse

Hvert år publiseres over 50 000 bøker i Amerika, og de fleste av disse er faglitteratur. Til tross for dette opplever mange forfattere vanskeligheter med å få bøkene sine publisert og knapt nok å tiltrekke seg betydelig oppmerksomhet for sine ideer. 'Thinking Like Your Editor' er boken redaktører anbefaler til kommende forfattere. Denne boken er fylt med bransjespesifikke hemmeligheter og gir innsikt i: - hvorfor hver bokproposisjon bør stille og besvare fem viktige spørsmål; - hvordan akademisk skriving kan tilpasses en generell leser uten å miste essensielle ideer eller forenkle innholdet; - hvordan man skriver en proposisjon som redaktører ikke kan overse; - hvorfor innledningskapitlet er det viktigste kapitlet; - hvorfor mantraet 'enkel struktur, komplekse ideer' er nøkkelen til å lage seriøs faglitteratur; - hvorfor kløktige fagredaktører ofte avviser strålende skriving, men finner nye argumenter uimotståelige. Uansett tema, enten det gjelder historie, business, vitenskap, filosofi, juss eller kjønnsstudier, er denne boken essensiell for enhver seriøs faglitteraturforfatter.

Prishistorikk

Lavest
194 KR
Høyest
202 KR
Gjennomsnitt
196 KR
Median
194 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke W. W. Norton & Company
Navn Thinking Like Your Editor: How to Write Great Serious Nonfiction and Get It Published
GTIN/EAN/ISBN 9780393324617
Kategorier Bøker