Wharton Digital Press

Decision-Driven Analytics

Decision-Driven Analytics

Produktbeskrivelse

I dagens datadrevne verden har selskaper tilgang på mer informasjon enn noen gang før. Likevel viser studier at mange ledere og organisasjoner sliter med å utnytte denne informasjonen til å skape reell verdi. I boken "Decision-Driven Analytics" utfordrer markedsføringsprofessorene og atferdsviterne Bart De Langhe og Stefano Puntoni den tradisjonelle oppfatningen av datadreven beslutningstaking. De mener at mange analyser feiler fordi de er løsrevet fra beslutningene som må tas. Gjennom boken presenterer de en ny tilnærming som de kaller beslutningsdrevet analyse. De argumenterer, noe som kan virke overraskende, for at nøkkelen til å ta gode beslutninger med data er å starte med å plassere data i bakgrunnen. Med utgangspunkt i sin egen forskning, undervisning og konkrete forretningscase, gir De Langhe og Puntoni innsikt i fire pilarer for beslutningsdrevet analyse. De veileder leseren rundt vanlige feilgrep som har hindret mange organisasjoner i å bruke data effektivt. I "Decision-Driven Analytics" vil du lære hvordan du kan unngå fallgruvene i datadreven beslutningstaking.

Prishistorikk

Lavest
487 KR
Høyest
562 KR
Gjennomsnitt
501 KR
Median
498 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Wharton Digital Press
Navn Decision-Driven Analytics
GTIN/EAN/ISBN 9781613631720
Kategorier Bøker