Wharton Digital Press

The Customer-Base Audit

The Customer-Base Audit

Produktbeskrivelse

Som leder i din organisasjon er du kjent med de viktigste finansielle rapportene og månedlige ledelsesrapportene. Du har kanskje brukt utallige timer på å diskutere budsjetter og utgifter. Men hvor mye tid har du faktisk brukt på å reflektere over at disse inntektene genereres av reelle kunder – de som trekker frem lommeboken og betaler for produktene og tjenestene dine? I boken 'The Customer-Base Audit: The First Step on the Journey to Customer Centricity' tar ekspertene Peter Fader, Bruce Hardie og Michael Ross deg med på en reise mot å virkelig forstå kundenes kjøpsatferd samt helsen til din samlede kundebase. En kundenektsjekk er en systematisk gjennomgang av kjøpsadferden til en virksomhets kunder, basert på data samlet inn fra deres transaksjonssystemer. Denne prosessen vil hjelpe deg med å svare på viktige spørsmål som: Hvor sunn er kundebasen din? Hvor realistiske er vekstmålene dine? Hvordan varierer kundenes atferd fra hverandre?

Prishistorikk

Lavest
241 KR
Høyest
329 KR
Gjennomsnitt
262 KR
Median
249 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Wharton Digital Press
Navn The Customer-Base Audit
GTIN/EAN/ISBN 9781613631607
Kategorier Bøker