Vinner av AXIOM BUSINESS BOOK AWARD 2019 og omtalt i Forbes, NPR's Marketplace og Google Talk, tilbyr "The Customer Centricity Playbook" handlingsorienterte innsikter som kan drive umiddelbar verdi, ifølge Neil Hoyne, leder for kundeadferdsanalyse og Chief Analytics Evangelist hos Google. Hvordan har det globale spillselskapet Electronic Arts gått fra å være kåret til 'Worst Company in America' til å oppnå over en milliard dollar i overskudd? De oppdaget en enkel sannhet – og handlet på den: Ikke alle kunder er like, uansett hvordan de fremstår på overflaten. I "The Customer Centricity Playbook" hjelper professor ved Wharton School, Peter Fader, og Sarah Toms, utøvende direktør ved Wharton Interactive, deg med å se dine kunder som enkeltindivider i stedet for en homogen gruppe. Dette gjør at du kan unngå å kaste bort ressurser på å jage produktsalg til hver eneste forbruker. Fader og Toms presenterer en helhetlig analyse av alle elementene som støtter kundesentrering i en organisasjon. I denne boken vil du lære hvordan du kan utvikle en mer effektiv tilnærming til kundene dine, og derved maksimere verdien og lønnsomheten av kundeinteraksjonene.