Wharton Digital Press

The Social Entrepreneur's Playbook, Expanded Edition

The Social Entrepreneur's Playbook, Expanded Edition

Produktbeskrivelse

For første gang er den komplette "Social Entrepreneur's Playbook" tilgjengelig. Denne utvidede utgaven dekker alle tre faser av prosessen fra oppstart til vekst, og er utviklet med tilbakemeldinger fra leserne basert på en av de mest uvanlige e-bokforsøkene det året, ifølge ThinReads. Ian C. MacMillan, professor ved Wharton, og Dr. James Thompson, direktør for Wharton Social Entrepreneurship Program, presenterer en direkte tilnærming som betydelig øker sjansene for en vellykket oppstart av sosiale entrepriser, til tross for de utfordrende og usikre forholdene som ofte møter sosiale entreprenører. MacMillan og Thompson har anvendt sitt systematiske rammeverk til å publisere "Social Entrepreneur's Playbook". For å teste markedet, tilbød de første fase av sin oppstartmetode (trinn 1) som en gratis e-bok. Leserne ble invitert til å bli med i "The Social Entrepreneur's Advisory Group", og nesten 300 aspirerende og aktive sosiale entreprenører delte tilbakemeldinger som har hjulpet til med å forme den komplette utgaven av boken, som dekker alle tre trinn.

Prishistorikk

Lavest
212 KR
Høyest
221 KR
Gjennomsnitt
217 KR
Median
217 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Wharton Digital Press
Navn The Social Entrepreneur's Playbook, Expanded Edition
GTIN/EAN/ISBN 9781613630327
Kategorier Bøker