What Great Brands Do av Denise Lee Yohn

What Great Brands Do av Denise Lee Yohn

Produktbeskrivelse

Oppdag velprøvde strategier for å bygge sterke, verdensklasse merkevarer. Det kan være fristende å tro at merker som Apple, Nike og Zappos har oppnådd sin ikoniske status gjennom tilfeldigheter, en uoppnåelig magisk oppskrift, eller til og med genialiteten til en enkelt visjonær leder. Sannheten er at disse selskapene har omfavnet spesifikke tilnærminger og prinsipper som har forvandlet deres vanlige merker til bransjeledere. Med andre ord, fantastiske merkevarer kan bygges – og Denise Lee Yohn vet nøyaktig hvordan man gjør det. I boken 'What Great Brands Do' tilbyr Yohn en ny perspektiv og lærer oss en innovativ merkevare- som-virksomhetsstrategi som ikke bare styrker merkevareidentiteten, men også øker fortjenestemarginene, forbedrer bedriftskulturen og skaper sterkere relasjoner med interessenter. Basert på et kvart århundre med konsulenterfaring med toppmerker som Frito-Lay, Sony, Nautica og Burger King, forklarer Yohn de viktige prinsippene i sin merkevare-som-virksomhet strategien. Boken avdekker de syv sentrale prinsippene som de beste merkene i verden konsekvent følger.

Prishistorikk

Lavest
244 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
268 KR
Median
250 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn What Great Brands Do av Denise Lee Yohn
GTIN/EAN/ISBN 9781118611258
Kategorier Bøker