What They Don't Teach You At Harvard Business School av Mark H. McCormack
Produktbeskrivelse
Mark McCormack, kjent som 'den mektigste mannen i sport', grunnla IMG (International Management Group) på et håndtrykk. Selskapet var det første og er den mest suksessrike sportsledelsesvirksomheten i verden, og har vokst til å bli en multinasjonal virksomhet med aktiviteter innenfor forretnings- og markedsføringsfeltet som er så mangfoldige at de er vanskelige å klassifisere. I boken 'What They Don't Teach You at Harvard Business School' deler McCormack hemmelighetene bak sin suksess med hensyn til sentrale forretningsutfordringer, som selvanalyse, salg, forhandling, tidsstyring, beslutningstaking og kommunikasjon. Boken fyller hullene mellom en utdannelse fra en handelshøyskole og den praktiske kunnskapen som kommer fra daglig drift av en virksomhet og ledelse av mennesker. Her presenteres forretningsferdigheter, teknikker og visdom tilegnet gjennom 25 års erfaring.