What They Don't Teach You At Harvard Business School av Mark H. McCormack

What They Don't Teach You At Harvard Business School av Mark H. McCormack

Produktbeskrivelse

Mark McCormack, kjent som 'den mektigste mannen i sport', grunnla IMG (International Management Group) på et håndtrykk. Selskapet var det første og er den mest suksessrike sportsledelsesvirksomheten i verden, og har vokst til å bli en multinasjonal virksomhet med aktiviteter innenfor forretnings- og markedsføringsfeltet som er så mangfoldige at de er vanskelige å klassifisere. I boken 'What They Don't Teach You at Harvard Business School' deler McCormack hemmelighetene bak sin suksess med hensyn til sentrale forretningsutfordringer, som selvanalyse, salg, forhandling, tidsstyring, beslutningstaking og kommunikasjon. Boken fyller hullene mellom en utdannelse fra en handelshøyskole og den praktiske kunnskapen som kommer fra daglig drift av en virksomhet og ledelse av mennesker. Her presenteres forretningsferdigheter, teknikker og visdom tilegnet gjennom 25 års erfaring.

Prishistorikk

Lavest
162 KR
Høyest
182 KR
Gjennomsnitt
173 KR
Median
178 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn What They Don't Teach You At Harvard Business School av Mark H. McCormack
GTIN/EAN/ISBN 9781781253397
Kategorier Bøker