What Your Customer Wants and Can¿t Tell You av Melina Palmer
Produktbeskrivelse
Hva vil egentlig kunden din, og hva tør de ikke å si? I boken «What Your Customer Wants and Can’t Tell You» av Melina Palmer, utforskes hjernens innvirkning på forbrukeratferd med hjelp av atferdsøkonomi. Dette er ikke bare en bok; det er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å forstå de underliggende faktorene som påvirker kjøpsbeslutninger. Palmer gir leserne innsikt i hvorfor folk kjøper produkter og tjenester, og hvordan denne kunnskapen kan utnyttes for å forbedre prisstrategier, øke salget, og utvikle mer effektive merkevaredelbud som appellerer til den menneskelige psyken. Med anerkjennelse fra eksperter som Michael F. Schein, og som finalist i International Book Awards 2021 innen kategoriene Small Business & Entrepreneurship samt Marketing & Advertising, viser boken at atferdsøkonomi er fremtidens nøkkel til suksess for merker og virksomheter. Boken går langt utover teoretisk innhold og gir praktiske verktøy og metoder som ekte bedriftseiere og profesjonelle kan benytte seg av for å forbedre sine selskaper. Enten du er en nyoppstartet bedrift eller en etablert aktør, vil denne boken guide deg til å bli en mer effektiv leder og skape mer hjernesmart kommunikasjon som resonerer med dine kunder.