I en tid preget av økosystembasert forstyrrelse er konkurransen i stadig endring. "Winning the Right Game" gir innsikt i hvordan man kan navigere i denne kompleksiteten, med strategier og verktøy for både offensiv og defensiv tilnærming, timing og lederskap. I dagens marked er rivaliseringen ikke lenger bare innenfor veldefinerte bransjer; den strekker seg nå over bredere økosystemer, fra biler til mobilitetsplattformer, fra tradisjonell bankvirksomhet til fintech, og fra TV-sendinger til videostrømming. Konkurrentene dine kommer fra nye retninger og forfølger mål som kan være helt forskjellige fra dem du har vært vant til. I en slik verden kan det å følge de gamle spillereglene innebære å tape i det nye landskapet. Denne boken introduserer essensielle konsepter, verktøy og rammeverk som er nødvendige for å møte trusselen fra økosystemforstyrrelser og utvikle strategier som gjør at din organisasjon kan ta et offensivt grep i økosystemet. For å lykkes må du endre perspektivet ditt på konkurranse, vekst og lederskap. Med sin ekspertise innen strategi gir Ron Adner en ny tankegang, illustrert med banebrytende ideer for hvordan man kan lykkes i fremtidens konkurransesituasjon.