Bli med på en reise inn i datalandskapet med "Winning with Data", hvor vi utforsker de kulturelle endringene som Big Data bringer inn i næringslivet. Denne boken veileder deg i hvordan du kan tilpasse organisasjonen din for å maksimere bruken av data. Forfatterne Tomasz Tunguz og Frank Bien, med sin omfattende erfaring innen big data, forretningsintelligens og forretningsstrategi, tilbyr et solid rammeverk for selskaper som ønsker å ta steget inn i datadrevet beslutningstaking. I boken blir det lagt stor vekt på instrumentering, men det fundamentale i denne transformasjonen ligger i kulturen. Du vil få innsikt i hvordan man bygger en organisasjonskultur som fremmer og utnytter data hver dag, i alle aspekter av virksomheten. Gjennom konkrete eksempler fra virkeligheten, som hvordan Warby-Parker forstyrret et monopolmarked på 13 milliarder dollar, hvordan ThredUp håndterer over 20 000 klesplagg daglig ved hjelp av data, og hvordan Venmo bruker data for å utvikle bedre produkter, får du en praktisk forståelse av hvordan data kan skape verdier og øke produktiviteten.