Scale-up Manual, The: Handbook For Innovators, Entrepreneurs, Teams And Firms
Produktbeskrivelse
Det er en allment akseptert oppfatning at innovasjon er nøkkelen til bærekraftig kommersiell vekst på globalt nivå. Likevel er det en begrenset forståelse av hvordan man virkelig kan utnytte det fulle kommersielle og samfunnsmessige potensialet av innovasjon. "Scale-up Manual" tilbyr en helhetlig tilnærming for å håndtere utviklingen og kommersialiseringen av innovative produkter og tjenester. Dette er muliggjort gjennom fire datadrevne byggesteiner: Triple Chasm-modellen, modifiserte nivåer for kommersialisering, meso-økonomiske vektorer og kommersialiseringslærretet. Tilnærmingen støtter ulike strategier for ressursallokering, fra 'lean'-teknikker til bærekraftinitiativer basert på sirkulær økonomi. Håndboken inneholder mange casestudier og innsikter som forskjellige 'aktører' kan bruke på ulike punkter i kommersialiseringsreisen.