WORLD SCIENTIFIC PUBLISHING CO PTE LTD

Pricing Of Products & Services

Pricing Of Products & Services

Produktbeskrivelse

Prisen på et produkt eller en tjeneste er en avgjørende del av markedsføringsmiksen. Prisen påvirker etterspørselen etter produktet, og har direkte innvirkning på selskapets inntekter og fortjeneste. I tillegg fungerer priser som signaler for produktkvalitet og verdi, kunders selvbilde, samt selgerens prisstrategier. Denne boken kombinerer teori, praktiske anvendelser og analytiske metoder og gir både studenter og fagfolk de nødvendige verktøyene for å ta lønnsomme priskapsler i forskjellige virkelige kontekster—både nåværende og fremvoksende. De teoretiske grunnlagene for prisbeslutninger hentes fra mikroøkonomi, psykologi og atferdsbeslutningsteorier. Velfunderte økonomiske prinsipper, sammen med tilgjengelige data og analyser, gjør det mulig for bedrifter å skreddersy priser basert på kundenes betalingsvillighet, mengden som kjøpes, tidspunktet for kjøp og hvor presserende det er, samt ved å tilby produkt- og tjenestepakker. I tillegg belyses pris- og kampanjestrategier vurdert ut fra forbrukerpsykologi og de beslutningsreglene forbrukerne benytter.

Prishistorikk

Lavest
1183 KR
Høyest
1366 KR
Gjennomsnitt
1241 KR
Median
1236 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke WORLD SCIENTIFIC PUBLISHING CO PTE LTD
Navn Pricing Of Products & Services
GTIN/EAN/ISBN 9789811204173
Kategorier Bøker