XML Press

Content Strategy

Content Strategy

Produktbeskrivelse

Har du fått i oppdrag å sikre finansiering til et initiativ for innholdsstrategi, eller ønsker du å bygge en solid forretningssak? Kanskje har ansatte henvendt seg til deg for å implementere en innholdsstrategi, og du er usikker på hvilke fordeler dette vil gi for virksomheten? Eller kanskje har du blitt bedt om å støtte et prosjekt relatert til innholdsstrategi, men vet ikke helt hva dette innebærer? Da er denne boken noe for deg. 'Content Strategy: Connecting the dots between business, brand, and benefits' er den første boken om innholdsstrategi rettet mot prosjektledere, avdelingsledere og andre beslutningstakere som har behov for å forstå innholdsstrategi. Forfatterne Rahel Anne Bailie og Noz Urbina, som kommer fra ulike fagområder, deler sin dype forståelse av hvordan man kan hjelpe organisasjoner med å utvikle en effektiv innholdsstrategi. Boken gir praktiske råd om hvordan man kan selge inn, lage, implementere og vedlikeholde en innholdsstrategi, samt inkluderer casestudier som viser både vellykkede og mindre vellykkede forsøk. Den gir en grundig introduksjon til innholdsstrategi og belyser hvorfor det er viktig for dagens organisasjoner.

Prishistorikk

Lavest
437 KR
Høyest
456 KR
Gjennomsnitt
447 KR
Median
447 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke XML Press
Navn Content Strategy
GTIN/EAN/ISBN 9781937434168
Kategorier Bøker