Nudge er en oppdatert og forbedret utgave av den banebrytende boken som illustrerer hvordan folk kan ledes mot beslutninger som forbedrer livene deres. Siden den opprinnelige publiseringen for over et tiår siden, har begrepet 'nudge' blitt en del av vokabularet til forretningsfolk, politikere, engasjerte borgere og forbrukere over hele verden. Boken har inspirert opprettelsen av mer enn 200 'nudge-enheter' i myndigheter globalt og uendelige grupper av atferdsforskere på alle områder av økonomien. Den nye utgaven gir en dypere forståelse av hva nudges er og hvordan de kan anvendes på en effektiv måte. Dette er ikke bare en bok – det er et verktøy for endring, som har fått anerkjennelse fra ledende eksperter som Robert Cialdini og Daniel Kahneman, som begge beskriver Nudge som både morsom, nyttig og vis. Å lese Nudge er et must for alle som ønsker å forstå hvordan små endringer i presentasjonen av valg kan ha stor innvirkning på hvordan vi tar beslutninger.