Fra slutten av 1960-tallet begynte reklamebyråers kontoplanleggere å utvikle langvarige reklamekampanjer som bidro til å bygge kjente nasjonale merkevarer vi fortsatt bruker i dag. Dette var en gyllen tid for reklame, delvis fordi kampanjene syntes å knytte seg tett til forbrukerne. Men hvem var kontoplanleggerne som bidro til å utvikle disse kampanjene og bygge disse merkene? I '98% Pure Potato' avdekkes den hittil ukjente historien om disse virkelige mennene og kvinnene gjennom innsikter og anekdoter fra noen av de mest anerkjente pionerene innen kontoplanlegging: David Baker, John Bruce, David Cowan, Lee Godden, Christine Gray, EV Jenkins, John Madell, Jane Newman, Jim Williams, Roderick White, Paul Feldwick, Jan Zajac og mange flere. Bransjeekspertene John Griffiths og Tracey Follows sporer de sanne opprinnelsene, oppstigningen og utviklingen av disiplinen kjent som 'reklamekontoplanlegging', avdekker hvordan Storbritannias mest ikoniske kampanjer ble til, og utforsker hvilke utfordringer og gjennombrudd som har formet denne spennende bransjen.